pondělí 8. února 2016

50 odstínů kaše


V poslední době se nám tu rozmohl takový nešvar... Hejt na ovesnou kaši!
Že prý má trilion sacharidů, způsobuje pocit hladu, obsahuje lepek (a ten, jak víme, způsobuje ochrnutí celého těla, rozpouštění mozku a smrt), snižuje náladu (zejména v kombinaci s čokoládou a burákovým máslem, to jsou pak kašičkáři po sndídani vždycky děsně nas*aný, žejo? :-) ) a k tomu všemu prý NEMÁ CHUŤ!





Jsem to ale dítě štěstěny, že jsem se narodila do jiného světa!

V tomto světě má milovaná ovesná žije dál. Sacharidy z kaše si vesele putují po těle, radují se ze života a je jim jedno, že je někteří nevěrníci vyměnili za vejce a slaninu. 

V tomto světě naopak kaše náladu zvyšuje, zahřívá ty, co vstávají do chladného rána a mazlí se kamarádem banánem a kakaem.

V tomto světě dokonce ovesná kaše dobře chutná! S mákem či skořicí, s čokoládou či medem, s rozinkami či oříšky. Anebo třeba se vším najednou.

Lze ji zde jíst i ke svačině a dokonce se proslýchá o lidech, co si ji občas dají i navečer! Zlí jazykové sice tvrdí, že tyto bytosti skončí v pekle, ale prý je to jen pověra.

V tomto světě ji máme pořád rádi - ve všech možných odstínech!:


OK, není jich zrovna 50, ale pro ilustraci to myslím stačí :-)

Berte článek s rezervou a hlavně - snídejte to, co máte rádi, ať už to jsou vajíčka, müsli nebo třeba chléb s máslem. 
Protože - jak tvrdí mé oblíbené pořekadlo - neexistují nezdravá jídla, ale nezdravá množství. :-)

Co si dáte zítra vy? Já jsem jasná!
Mějte se krásně,



4 komentáře:

  1. Naprosto s tebou souhlasím a žiju ve stejném světě :) Ať žije ovesná!

    OdpovědětVymazat
  2. Máš je krásně nazdobené, švestky mě nikdy nenapadly dát na kaši :)) já si ji vařím třeba v kokosovém mléce, aby chytla trošku chuť. Ale nejčastěji vítězí banán a hořká čokoláda, protože to je doma pořád :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Ovesná se švestkami je skvělá ještě třeba s mákem a skořicí, no a banán a čokoláda je kombinace, která nikdy nezklame! Jinak v kokosovém mléce jsem ji snad nikdy nedělala, takže to musím prubnout, díky za tip! :)

      Vymazat