neděle 7. prosince 2014

Úvod aneb proč jsem na kaši?

Zdravím!

Už několik měsíců jsem si pohrávala s myšlenkou založit si nějaký ten blog, ale pořád se k tomu nějak ne a ne dokopat. Nakonec ten den však opravdu nastal a máte mě tu!:-)
Proč se blog jmenuje, tak jak se jmenuje, je prosté. Zkrátka jsem milovnici všech možných snídaňových kaší a mám ráda zdravý životní styl a vše co k němu patří. Proto jsem tyhle dvě záliby (jestli se ovšem dá láska k ovesné kaši považovat za zálibu :-D ) dala dohromady a vznikl název tohoto blogu, který by se měl zaměřovat právě na témata týkající se zdravého životního stylu.
Asi před čtyřmi lety, jsem se rozhodla udělat něco se svým tělem a během jednoho roku se mi podařilo shodit asi 10 kg. Od té doby se vše, co s tím souviselo, stalo mým koníčkem - dobré jídlo, sport a hlavně zdravá mysl.  Kdo ale čeká tipy na nějakou "zaručenou" dietu, nechť jde o dům blog dál. Nejdůležitější je zdravý přístup a řídit se selským rozumem. Nejsme stroje a čokoládu k životu prostě potřebujeme všichni (protože všichni také víme, že se jedná vlastně o zeleninu, že!).


Blog by se tedy měl převážně zaměřovat na zdravý životní styl. Čekejte tipy na recepty (zdravé i méně zdravé), na restaurace, knihy, oblíbené potraviny, ale i články z mého všedního života. Snad se vám tu bude líbit :-)

A příště se podíváme na ty moje milované kašičky!

Mějte se krásně,

Žádné komentáře:

Okomentovat