pátek 22. května 2015

Novinky v kuchyni č. 4

Jestli existuje něco, na co ani během šíleného studijního kolotoče nezapomínám, tak je to nakupování zdravých (a někdy i méně zdravých) dobrot. Nejedná se ani tak o cílené nakupování, ale zkrátka si nedokážu odpustit nakouknout do nějakého toho zdravého obchodu, když jdu zrovna kolem. Třeba když jedu něco vyřizovat do školy a cestou na metro míjím DM drogerii. Obchod, který již pro mě primárně nepředstavuje místo, kam bych chodila nakupovat kosmetiku či hygienické potřeby, ale místo, kde mají plno zajímavých potravin. Nebo když na nádraží cestou na vlak jen tak "na chvilku" "nakouknu" do krámku Biopoint. A  asi je jasné, že u toho nakukování to většinou nezůstane. A tak, i když je času stále méně a méně, na jídlo a jeho nakupování se najde čas vždycky. Musím si přece ten nepříjemný čas strávený učením nějak kompenzovat, ne? :-)

A tak je tu další díl novinek v kuchyni a vy se můžete podívat, co že jsem si v poslední době donesla domů za úlovky.




JEMNÉ OVESNÉ VLOČKY S OŘÍŠKY A KARAMELEM
Na tyhle vločky jsem slýchávala ódy všude možně, a tak jsem je také musela vyzkoušet! A jsou opravdu výborné, i když mi vyhovují spíše jen tak nasypané v jogurtu či tvarohu a kaše mi z nich zas až tolik nechutná. Kecám, kaše mi chutná vždycky a jakákoli. Spíš tím chci říct, že mi kaše z těchto vloček nepřijde chuťově nijak výjimečná oproti té klasické z vloček "obyčejných". Jako by se ta chuť karamelu a oříšků někam vypařila. Jinak ale tyto vločky hodnotím stoprocentně kladně, jsou skvělým zpestřením a jediné, za co ode mě mají malé minus, je jejich cena. Tyto jemné vločky jsou pak k dostání ještě v brusinkové příchuti, ochutnal někdo?


LIFEBAR - CHIA A MLADÝ JEČMEN
Než jsem ji stihla vyfotit, byla ve mě! :-D A tak jsem zachytila alespoň obal. Tyhle tyčinky miluji, chutnají mi všechny příchuti, i když jsem na některé z různých stran slyšela i negativní ohlasy. Já jsem však ještě nenarazila na žádnou, která by mi nechutnala, a to jsem vyzkoušela opravdu snad všechny. Jakou lifebarku máte nejradši vy?


ZELENINOVÉ CHIPSY
Tohle byl spíše takový experiment. Mám hrozně ráda celerové hranolky, a tak když jsem v DMku zahlídla tento pytlíček "brambůrek" z celeru a mrkve, nemohla jsem odolat. Nejedná se o nic extra zdravého, stále to jsou smažené chipsy, ale myslím, že jednou za čas, když honí mlsná, tohle nikoho nezabije. Chipsy nebyly špatné, ale docela mi vadilo, že byly poměrně dost rozdrcené a špatně se tak jedly. Raději zůstanu věrná domácím pečeným celerovým hranolkám.


ALPRO MANDLOVÉ MLÉKO
Na tohle rostlinné mléko jsem se neuvěřitelně těšila, protože jsem na něj slyšela jen samou chválu. O to víc mě zklamalo, když jsem ho poprvé ochutnala. Tohle má být ten zázrak? Asi jsem měla přehnaná očekávání, a proto jsem zprvu byla vcelku zklamaná. Ale to nebylo nic, co by nespravilo pár dalších lůčků! K některým věcem se člověk musí zkrátka projíst či propít, a tak mi i toto mléko nakonec moc zachutnalo a až na něj zase někdy narazím (a bude ve slevě), rozhodně ho beru!


ČOKOLÁDOVÁ SUŠENKA - SUŠENKOVÁ ČOKOLÁDA?
Tohle minibalení Milky na mě volalo, když jsem stála ve frontě u pokladny (jo, oni vědí, jak na nás!). Byla jsem na ní zvědavá a nezklamala. Jako nezklame žádná Milka!:-D


ČOKOLÁDOVÉ MÜSLI JANOVA PEC
To musíte mít! Dlouho jsem nejedla tak výborné müsli. Jsou v něm obrovské kusy ořechů a plno čokolády, není nijak přeslazené a krásně křupe! Jedná se opravdu o kvalitní müsli, skvěle se doplňuje s jogurtem i mlékem, ale dobré je i jen tak samotné na "uzobávačku". Rozhodně od této značky vyzkouším i ostatní druhy müsli.


HOVĚZÍ JERKY
Nevím, co mě to popadlo koupit si sušené maso. Ale tak nějak jsem ho toužila vyzkoušet a tohle balení z DMka mi nepřišlo zas až tak drahé, než co jsem vídala jinde. A tak jsem si ho koupila. A verdikt? No, už si ho znovu nekoupím. Bylo to děsně žužlavé a takové zvláštní, ale že by mi to vyloženě nechutnalo to zase také ne. Určitě doporučuji těm, kdo mají radí různé suché salámky a klobásky a hledají nějakou zdravou alternativu. Jako svačinka na cesty, proč ne.


NAŠE KAŠE - POHANKA SE ŠVESTKAMI A MÁKEM
Praktická svačinka, skvělé složení, výtečná chuť. A k tomu ještě vtipně přiložené párátko, kdyby se stala nějaká neplecha s mákem. Naprostá spokojenost! Ochutnali jste některou z těchto kaší?


9 BAR PEANUT
Napište na něco slovo Peanut a máte mě jistou. Stejně jako mě měla jistou tahle tyčinka, na kterou jsem narazila v obchodě Country Life. Tyčinka byla plná semínek a oříšků, deklarované buráky také nechyběly a byla vcelku dobrá, i když na můj vkus možná až příliš sladká. Bohužel ale musím negativně zhodnotit její složení, na které jsem se při nákupu nepodívala (bylo tam přece peanut, takže jsem jí musela mít, složení - nesložení). Tyčinka se totiž neobešla bez palmového tuku a obsah cukru také nebyl úplně nejmenší. Ale snědla jsem ji a stále žiju!


KRTKOVY VANILKOVÉ BIO SUŠENKY
A to nejlepší nakonec! Ty nejlepší, nejvoňavější a nejroztomilejší sušenky! A vidíte to boží balení s krtečkem? To je něco pro mě! Dostala jsem je od mého milého (on zkrátka ví, že kytky nejím) a udělaly mi největší radost. Jsou z biopekárny Zemanka a mají u mě jedničku s hvězdičkou! Ke kafíčku úplně ideální, mňam!


A to je z dnešních novinek vše.
Mějte krásný večer,

9 komentářů:

  1. To znám s tím nakupováním, na nic není čas, natožpak peníze, ale utrácet (a za jídlo obzvlášť) to by mi šlo :D Dm má parádní jídlo, tak se v něm vždy ráda prohrabuji :)
    Emco vločky této příchutě neznám, nicméně už jsem na ně četla několik kladných recenzí, tak asi pár těch kovových mincí z peněženky vykoulím no :D Ty "chipsy" jsem měla od jiné firmy a chuťově nebyly špatné, ale jak říkáš, lepší si to udělat pěkně sama doma na plechu :) Mandlové mléko jsem ještě neměla tu čest ochutnat, vždy je mi líto za něj dát tolik peněz :D A to müsli máš odkud? Taky z DM? Na to jsem totiž slyšela jen ódy, tak ho musím ochutnat! A Krteček jak jinak než roztomilý :)

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To müsli je ze Sklizena v Dejvicích :-) Na jejich internetových stránkách by měli mít seznam prodejen, tak určitě mrkni, fakt je vynikající! :-)

      Vymazat
  2. Samé mňamky :) Tu milku jsem ještě neměla, ale vypadá fakt dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Joo, já když jdu nakupovat jídlo, tak utratím 5 stovek, ani nevím jak :D
    Vločky s oříšky a karamelem vypadají skvěle. Ty musím někdy ochutnat :)
    Na Lifebarky se taky brzy chystám. Alespoň ted vím, jakou příchuť vyzkoušet jako první :)
    Jéé Milka! Tyhle maličký čokoládky jsou úžasný, ale mě víc chutná Milka Lu. Já totiž Tuc sušenky moc nemusím :D
    To čokoládové müsli vypadá suprově! Dá se koupit i někde přes internet? :)
    Jak chutná to sušené maso? Nějak si to nedovedu představit :D
    Krtečkové sušenky museli chutnat báječně. Všechno na čem je Krteček musí být vynikající! :D

    http://because-i-love-food-and-fitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty peníze lítají hrozně, jak si pak vždycky tak nadávám! :-D Lifebarku doporučuju ještě meruňkovou, ta mi chutná moc a ještě třeba kokosová nebo čokoládová..No všechny jsou prostě skvělý :D
      Müsli se objednat určitě dá, mrkni sem: http://janovapec.cz/
      A Krteček je prostě Krteček! :-D Určitě doporučuju :-)

      Vymazat
  4. Jídlo bych mohla nakupovat furt :( achjo :D

    OdpovědětVymazat
  5. lovely post :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Moje oblíbená Lifebarka je přesně ta, co je na fotce! :)
    Taky mám ráda kokosovou. Přijde mi, že nějak změnili složení, protože mi dřív nechutnaly.

    OdpovědětVymazat