neděle 31. května 2015

V bříšku jako v pokojíčku: květen

Spánek - jídlo - učení - jídlo - učení - jídlo - učení - jídlo - učení - jídlo - spánek. Takhle nějak teď vypadá každý můj den. Někdy se trošku poštěstí a mezi řetězec těchto aktivit nacpu i pohyb. A sem tam nějaký ten fejsíček a blogísek, no však to znáte - bez občasné prokrastinace by to snad ani nešlo!

Takhle já se mám.

Příští týden mě čekají přijímačky a pravděpodobně někdy v tom dalším týdnu státnice. Ano, bohužel - pravděpodobně a někdy... U nás na fakultě se totiž termín státnic dozvídáme tři dny předem. Ideální věc na tvorbu učebního plánu, to vám povím! A tak se učím, i když nevím na kdy, a tu učící rutinu si snažím zpříjemňovat vším, co mám ráda. Nejčastěji samozřejmě jídlem, protože tak je to prostě nejlepší! :-D Jíst se přece musí a jakou jinou si tedy udělat pauzu od učení než tu jídelní? :-)

A proto vás ani tento měsíc neochudím o ukázky z mého stolu.

Tady jsou:


Když byl ještě čas trošku si vyhrát se snídaní - banánové lívanečky slepované jahodovým tvarohem a posypané čokoladovým müsli Janova pec.



 Pečená treska s provensálským kořením a jako příloha restovaná zeleninka - cuketa, rajčata, brambory.


 Čokoládová ovesná s jahodami.


Chléb s quacamole. Taky tak milujete avokádo? :-) 


Tak tento výtvor vznikl z naprosté nouze, kdy doma nebylo nic jiného než ovesné vločky, vejce, tuňák a rajčatový protlak. Vzhledově nic extra ,ale chuťově? Bomba! 


A zase ten tuňák. Tentokrát ve formě placiček a jako příloha vařená pohanka. 


Jeden den jsem dostala neuvěřitelnou chuť na mléčnou rýži. A tak jsem si uvařila domácí s mákem a medem. A byla to lahoda!


Rýže, šunka, sýr a rukola aneb v jednoduchosti je krása (a chuť!) 


Další čokoovesná, tentokrát s banánem. 


Hutná, ale dobrá špenátová polévka aneb rozmixujte špenát a říkejte tomu "krém" - recept zde.


Jednohubky s pomazánkou z červené čočky - rozmixujete uvařenou čočku, přidáte trochu olivového oleje, sůl, pepř a česnek a zázrak je na světě. Pomazánky nemusí být nuda! 


Když je potřeba rychle snídat - čokoládové müsli zalité mlékem. 


Nejlepší ryba na světě - losos. Nejraději ho mám syrového v sushi, ale za tepla taky není vůbec k zahození :-D. Recept zde


Úžasné osvěžující smoothie pouze z okurky a jablka. Doporučuji! 


Pohanková palačinka plněná směsí z kuřecího masa, rajčat a bazalky.  A nezůstala jsem u jedné :-).


A další rybka, tentokrát trošku méně fotogenická - treska zapečená se sýrem podávaná se šťouchanými bramborami s pohankou. Zkoušeli jste kombinaci brambor a pohanky? Já ji miluji!


A tohle už je typická podoba mých studijních obědů - smíchaný kuskus se šmakounem a špenátem. Heslo: čím rychleji tím lépe! 


A čím jiným se rozloučit než ovesnou kaší? Tentokrát s nastrouhanou mrkví a lískovými oříšky. Byla skvělá!

Mějte se krásně,

7 komentářů:

  1. Můj den vypadá podobně :/ přeji hodně štěstí a jídlo vypadá fantasticky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky přeji hodně sil a štěstí! :-) A děkuji! :-)

      Vymazat
  2. Taky mám nejčastěji jídlo alá nejrychleji uvařit a šup s tím do sebe :) :D Ale mám pocit, že vypadají teda mnohem méně vzhledně :/ U tebe vypadá všechno krásně!
    A jinak mé dny vypadají tak nějak podobně - asi to není tak horké jak na vysoké škole, ale tento týden bude u nás poměrně brutální - a co dělám? Místo fyziky čtu blogy!! Ach jo! :/

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-)
      S tím internetem je to fakt problém, hrozně mě tahá od učení, už jsem i přemýšlela, že ho nějak vypnu :-D Jenže to taky nejde, protože ho potřebuji právě i k tomu učení k dohledávání informací a tak. Hrůza! :-D

      Vymazat
  3. Skvělá inspirace! :) všechno vypadá lahodně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ovesné vločky s tuňákem? To zní tak zvláštně, že to snad musim vyzkoušet :D
    Jinak hezká inspirace :)
    Verča

    OdpovědětVymazat
  5. Mmm, guacamole bych si dala. Miluju avokádo!
    Tu pomazánku z červené čočky dělám taky, je skvělá a jednoduchá. :)

    OdpovědětVymazat