pátek 12. června 2015

Hotovo - odkašláváme!

A je to tu.
Ta chvíle, na kterou jsem tak dlouho čekala. 
Celou dobu jsem si říkala, jaké to asi bude, až budu mít taky ta dvě písmenka před jménem. Zní to hezky - B jako banán a C jako citron (nebo cake). Bc. (Banana cake).
A teď je tam mám,
A pocity?


Popravdě...Myslela jsem, že to bude obrovský okamžik, který mi změní život! (Něco jako když se celou dobu těšíte na to až vám bude 18, ale když k tomu dojde, zjistíte, že se toho zase až tolik nezměnilo - a ten "úžasný" pocit hrdosti, když máváte u pokladny občankou, že jako 18 už vám opravdu bylo a můžete si tak koupit něco ostřejšího, taky nevydrží moc dlouho).
Samozřejmě jsem šťastná jako blecha, že celé to čtyřleté utrpení na škole přece jen za něco stálo a že mám zase na chvilku pokoj od celodenního ležení v knihách... Ale nějak se nedostavil pocit takové té neuvěřitelné úlevy (jediná změna byla v tom, že když se ráno po státnicích Bc. Ký probudila, bylo jí neuvěřitelně zle, protože den předtím vypila trochu větší množství vína než obvykle).

Ten ne úplně dobrý pocit souvisí asi s tím, že jsem se dozvěděla i výsledky přijímacích zkoušek na magisterské studium. Nedostala jsem se totiž tam, kam jsem opravdu moc chtěla, Jistotu sice mám, dostala jsem se na školu, kterou jsem si dala jako záchranu a ten obor je neskutečně zajímavý, ale... po jeho vystudování z vás není vlastně nic (stejně jako po vystudování toho bakalářského oboru, který jsem právě zdárně dokončila). A tak teď zažívám takové ty pocity prázdna, že vůbec nevím, co se mnou v budoucnu bude, kam mám vlastně svůj život směřovat a kým vlastně jsem a chci být. (Což bych ve svých čtyřiadvaceti letech už asi měla vědět).



Omlouvám se za trochu depresivní myšlenky, ale nějak jsem je prostě musela sdílet. Doufám, že si všechno brzy srovnám v hlavě a ujasním a někam se snad zase trošku posunu. :-)

Pozitivní věc však je, že teď budu mít minimálně 2 - 3 měsíce spouustu času! A tu bych chtěla věnovat právě tomu, co mě nejvíce baví! Tedy jídlu (jídlu a jídlu), sportu, přátelům a blogu. :-) Takže bych to tu ráda trochu rozjela! Chtěla bych zařadit mnohem více povídacích článků a nejen ohrané články typu co jsem snědla a co jsem si koupila. Potom bych se vám asi měla taky trochu více konečně představit, i když tady trochu váhám, zda ukázat svou "pravou tvář" nebo raději zůstat v anonymitě. A možná také obnovím tradici týdenních receptových článku. Vše musím ještě pořádně promyslet. Každopádně myslím, že se máte na co těšit!

Taky se nemůžu dočkat toho, až najedu zase do starých kolejí ve svém stravování, Během přípravy na státnice jsem si totiž připadala trochu jako těhotná - střídavě se mi dělalo děsně zle a střídavě jsem měla šílené chutě a musela pořád něco jíst! A pohybu jsem popravdě také moc nedala. Ale na to teď bude času až až a já se na to hrozně moc těším.

A taky - přichází léto! A léto znamená krásné počasí a plno zážitků a příjemných chvil strávených s rodinou a přáteli,
A taky to znamená čerstvé ovoce a zeleninu!
A grilování!
A vychlazené radlery a cidery!
A ovocné koláče a bublaniny!
A zmrzlinu!
Hodně zmrzliny!

...ono nakonec nebude zas tak zle... :-)


Jak se těšíte na léto vy? :-)







8 komentářů:

  1. Jéé, tak to moc gratuluji! :) Ale popravdě jsi mě trochu vyděsila těmi myšlenkami, že nevíš, co dál... přesně takové stavy mám teď po maturitě. A měla jsem za to, že jakmile už budu mít bakaláře, budu vědět jasně, co od života čekat... sakra!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Aničko! No ono je to trochu složitější, já jsem totiž studovala školu s takovým hodně všeobecným zaměřením, tak jsem doufala, že na magistrovi se posunu už konečně někam dál a budu se specializovat, jenže mi to bohužel u přijímaček nevyšlo a tak jsem teď taková ztracená a bojím se, že po vystudování té školy, kam jsem se dostala, nebudu mít pořádné uplatnění a budu mít problém sehnat práci. Ale tak není všem dnům konec, můžu to zkusit zase za rok. :-) A nebo se dobře vdát! :-D

      Vymazat
  2. Moc gratuluji! :) A z těch černých myšlenek si nic nedělej, tak nějak si myslím, že je máme všichni. Taky bych se měla rozhodovat, co za rok po maturitě, všichni do mě hučí, že už je čas - a to mi akorát víc a víc brání v tom se rozhodnout. Tak nějak asi čekám na znamení (ze zhora?) a že najednou prozřu... Nicméně, ať se daří a dobře se rozhodneš :) Užívej si léta a oslavuj, je to zasloužené :)

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. gratuluju! :) podle mě budoucností vůbec nemá cenu se stresovat, protože se to nakonec stejně vždy vyvrbí jinak než člověk čekal... ale že bych se tím sama řídila, to se říct nedá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za gratulaci :-) A s tou budoucnosti máš vlastně pravdu, bůhví jak to všechno bude, život je hrozně nevyzpytatelnej. :-)

      Vymazat
  4. Ovocné koláče ♥ na ty se těším nejvíc snad! :D a moc gratuluju :)

    OdpovědětVymazat