pondělí 29. června 2015

V bříšku jako v pokojíčku: červen

Další měsíc je pomalu za námi a já mám pro vás opět takové malé shrnutí toho, na čem jsem si v červnu pochutnávala. 
Jedná se tentokrát opravdu o shrnutí menší, a to z toho důvodu, že se první půlka měsíce nesla v duchu příprav na přijímačky a státnice, a tak na nějaké to vyvařování a focení moc nebyl čas. Nicméně i tak jsem pár fotek z červnového jídelníčku nashromáždila a tady jsou. :-)


Celozrnné špagety s kousky kuřecího, rajčátky a sušenou bazalkou. Jednoduché, rychlé a vynikající!


 Ovesná klasika která NIKDY nezklame! Moje nejoblíbenější verze s banánem, skořicí a burákovým máslem.

 Nejlepší sušenkový krém podle Verči z healthylifestylebyme. Bylo to dokonalé, dokonalé, dokonalé! Sice mi trochu ujela ruka s mlékem, takže byl trošku řidší, ale to stále nemění nic na tom, že to bylo dokonalé! :-D Doplnila jsem o lžíci bílého jogurtu a pochutnávala si na skvělém zdravém dezertu plném luštěniny. Rozhodně zkuste!

Sladká verze míchaných vajíček s ovesnými vločkami, kakaem, skořicí a jahodami a k tomu mléčné jahodovo-banánové smoothie s chia semínky.

Pečený špíz na kuskusovém salátu plném zeleniny a slunečnicových semínek. Dobrota!

 Měla jsem chuť na něco neobvyklého a naproti ve večerce mě zaujaly rýžové nudle. A protože jsem je ještě nikdy neměla, hned jsem je musela vyzkoušet. Promíchala jsem je s orestovaným bazalkovým tofu, zakápla sojovkou a moje rýžovonudlová premiéra dopadla na jedničku!

 Další ovesná, tentokrát s nektarinkou a lískovými oříšky.

Na pohled nic moc, ale chutnalo to dobře! :-) Míchanice podobného typu mám nejraději - zde pohanková směs s cuketou, rajčaty, šunkou a sýrem cottage v té nejkrásnější mističce!

A tady jedna svačinka - bílý jogurt (fakt tam je), nektarinka a pohankové müsli od Semixu.

A na závěr jeden z obědů - pod nánosem opečené cukety a plátku kuřecího se skrývá kopec bulguru, jedna z mých nejoblíbenějších příloh.

To by bylo pro červnový díl vše, slibuji, že se příští měsíc s fotkami polepším:-)
Mějte se krásně.

12 komentářů:

  1. Ten sušenkový krém! Už dobu nad ním slintám, ale nikdy jsem ho skutečně neudělala. To musím napravit. :3
    Rýžové nudle jsou super, teď mám zrovna období, kdy je jím ve velkém. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho zkus, já z něj byla úplně unesená! :-)

      Vymazat
  2. Mnam !!!! Bulgur miluju taky, a jídla typu"vše naházej do misky " jsou nejlepší :) (y). Míchaná vajíčka nasladko jsem jesště nikdy nezkoušela,je to dobré :) ? Nechtela by ses mrknout na můj blog založila jsem si ho nove :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně ty vajíčka chutnaly :-) Možná by ještě snesly ještě nějaké sladilo, třeba zakápnout medem, záleží, jak kdo má rád sladké:-) Blog je pěkný, zaujal mě recept na mrkvové lívance, ty musím zkusit! :-)

      Vymazat
  3. Sušenkový kréém? :O Bože, budu slintat. Musím se po něm podívat a co nejrychleji si ho připravit :D A po dlouhé době mám chuť na špízy :)

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou dobroty! :) Rýžové nudle jsem ještě nikdy neměla, ale rozhodně musím vyzkoušet :D
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Vyzkoušej, nejsou vůbec špatné! :-)

      Vymazat
  5. tak jsem si říkala, že si dneska kaši nedám, když jsem ráno měla mugcake.. no dostala jsem na ni chuť, takže odpolední svačina je jasná! :D
    Ty flapjacky jsou sladký hrozně, ale mě to nevadí:DD já sladký ráda :3 :D

    OdpovědětVymazat
  6. krásná inspirace, vše vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat