pátek 3. července 2015

Moje soukromá výzva s NTC

Nedávno jsem vám tady psala o mojí oblíbené aplikaci NTC. Že podle ní hrozně ráda cvičím a že obsahuje spoustu workoutů, které jsou rozděleny do 4 částí a podle obtížnosti.
Včera, když jsem cvičila jeden ze skupiny Get Strong z kategorie beginner, jsem si jen tak pro sebe pomyslela. Haha, to by mě zajímalo, jestli se někdy dostanu k těm z kategorií advanced.
Blik!
Nad hlavou se mi rozsvítila taková ta žlutá žárovka (přesně jak to znáte z komiksů) a myslí mi projel šílený skvělý nápad.



Proč si to nedat za úkol? Do určitého časového období se postupně dostat až k těm nejtěžším workoutům!
A tak jsem se rozhodla, že do konce prázdnin odcvičím pokud možno VŠECHNY workouty ze VŠECH stupňů obtížnosti z aplikace Nike Training Club. A do konce prázdnin pro mě znamená do konce září.

A i když už jich mám vcelku dost projetých, začneme pěkně od začátku! Pokud jsem dobře počítala, jednotlivých workoutů je zhruba 141. Zdá se to jako šílené číslo (cože, zvládnout jich tolik za nějakých 90 dní?), ale protože dost z nich je třeba jen patnáctiminutových, budu jich moct odcvičit třeba i více za den.

Samozřejmě jsem si vědoma toho, že budou i dny, kdy se ke cvičení nedostanu vůbec (třeba srpnový několikadenní výlet na vodu) a dny, kdy se mi cvičit prostě z nějakého důvodu nepodaří, ale právě proto je to pro mě výzva!



Abych si to malinko ulehčila. rozhodla jsem se, že i když jsem výzvu vymyslela teprve včera, její začátek budu počítat již od začátku tohoto týdne - tj. od pondělí 29. 6. a tak již mám na seznamu pár workoutů odcvičených.

Vše si budu postupně zapisovat (a odškrtávat v tabulce - to já ráda) a každých 14 dní vám podám report o tom, jak se mi během mé výzvy daří. :-) Možná se i vyfotím, jestli se tato výzva nějak projeví i na mém těle, ale jsem hrozná stydlivka, takže vám nemohu slíbit, jestli nějaké fotky spatří světlo tohoto blogového světa :-D

A proč si vůbec tuto výzvu dávám?
No, nerada to přiznávám, ale s přicházejícím volnem na mě dolehla i lenost! Seriály, knížky, polehávání (výmluvy typu v tomhle vedru se stejně nic nedá...). Ale s tím je konec a moje NTC výzva mi v tom pomůže!
Endorfiny. Znáte snad ten úžasný pocit po cvičení, ne? A kdo by se nechtěl pořád cítit úžasně? :-)
Plavky. Já vím, nejsme v časopisu Dieta. Ale stejně se přiznejte! Chceme v nich prostě vypadat dobře, nebo ne? (S tímhle bodem jsem možná přišla trochu s křížkem po funuse, ale na konci prázdnin se dá přece taky plavat!).
A poslední důvod? Ten je jasný jako facka. Víc cvičení = víc jídla. Tečka.

Kdo do toho jde se mnou? :-)



Dali jste si na prázdniny také nějakou výzvu? :-)


6 komentářů:

  1. Začalo ve mě hlodat že bych si tu aplikaci (už potřetí :D) stáhla a tentokrát odcvičila i víc než jen dva workouty :D No uvidím jestli se zvládnu vyhrabat z postele od seriálů :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to zkus, mně to taky chvilku trvalo než jsem si jí oblíbila :-D I když ono se v tomhle horku skoro nic jiného než ty seriály dělat nedá! :-)

      Vymazat
  2. Držím palce! Jinak tím posledním odstavcem jsi mě dost motivovala, což se (vzhledem k mému levelu lenosti o prázdninách) jen tak někomu nepovede! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, prázdninová lenost je mrška! :-D

      Vymazat
  3. Je to super nápad :) Taky si dám asi takovou soukromou výzvu, protože v poslední době vůbec nemám na cvičení čas, takže je třeba se do toho zase opřít :)
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě! A když si člověk udělá dobrej plán, hned to jde líp! :-)

      Vymazat