úterý 28. července 2015

Moje NTC výzva: třetí a čtvrtý týden

Včera tomu bylo měsíc, co jsem si stanovila mojí malou soukromou NTC výzvu (pro připomenutí - dala jsem si za úkol odcvičit všechny workouty z aplikace Nike Training Club - a to do konce tohoto září).
No, abych byla upřímná, posledních 14 dní to šlo docela z kopce. Nevím, co se stalo, ale oproti ostatním dnům mě tentokrát cvičit s touto aplikací zas až tak nebavilo. Jednotlivé cviky jsem docela šidila, některé cvičební programy se mi zdály vyloženě nekonečné (a přitom jsem si dřív tak pochvalovala, jak mi to s touto aplikací hezky utíká!) a až nehezky často jsem se musela do cvičení nutit. Možná to bylo tím, že workouty oproti minulým týdnům byly 45ti minutové a tím, že jsem musela cvičit téměř denně, abych vše stihla, a tak jsem byla vcelku unavená. (Protože by ale tělo podle mého názoru mělo víc odpočívat, změnila jsem lehce "pravidla" výzvy - o tom níže).
No, nic, na co bych byla úplně pyšná. Doufám ale, že se to v příštích dnech zase trochu zlepší a já najdu ztracenou motivaci a cvičení si budu celkově víc užívat.

Navíc jsem opravdu brzo zjistila, že když odcvičím určitý počet minut, dostanu "za odměnu" další workouty do kategorie Get focused. Což znamená, že všechny workouty v určitém časovém rozmezí odcvičit vlastně nejde, když neustále přibývají :-D. A to už se dostávám k té zmiňované změně. Rozhodla jsem se řadit od tohoto týdne do výzvy pouze workouty z kategorií Get Lean, Get Toned a Get strong a ty z kategorie Get focused zatím vynechat. Sice se tím počet workoutů ve výzvě o něco sníží, ale myslím si, že je to jedině dobře, protože bude víc času na odpočinkové dny. Kromě toho to pro mě má i takový ten psychologický efekt, že nejsem ve stresu, že to dneska nestihnu a aaaa bože, co budu dělat, nevychází mi plán! A ačkoliv jsem tedy zkrouhla celkový počet workoutů, tato výzva pro mě zůstává stále výzvou, protože nejdůležitější je pro mě probojovat se až do kategorie Advanced.

To by bylo na úvod vše a teď už se pojďme podívat, jak mi to (ne)šlo druhé dva týdny výzvy.

TÝDEN TŘETÍ
Týden, kdy jsem (stále ještě v začátečnické úrovni) najela na 45ti minutové workouty. Týden, kdy to ještě vcelku šlo.
Odcvičila jsem:
1 x 45 min z kategorie Get Lean, úroveň beginněr
2 x 45 min z kategorie Get Toned, úroveň beginner
2 x 45 min z kategorie Get Strong, úroveň beginne
1 x 18 min z kategorie Get Focused
1 x 12 min z kategorie Get Focused
Celkem odcvičeno: 7 workoutů, 255 min
Nejnenáviděnější cvik: stále nesmrtelný "žabák"



TÝDEN ČTVRTÝ
Přichází krize a nechuť - touha dělat cokoli jiného než cvičit! Asi nějaký erekce na slunci.  I tak ale snaha byla!
Odcvičila jsem:
2 x 45 min z kategorie Get Lean, úroveň beginner
2 x 45 min z kategorie Get Toned, úroveň beginenr
2 x 45 min z kategorie Get Strong, úroveň beginner
Celkem odcvičeno: 6 workoutů, 270 minut
Nejnenáviděnější cvik: tento týden snad všechny!


Tak takto nějak vypadalo mých posledních čtrnáct dní s aplikací NTC. Pozitivní je, že už mám za sebou všechny workouty z úrovně beginner a teď už se posouvám do kategorie intermediate a jsem docela zvědavá, jaké to bude. :-)
Snad krizi překonám a bude se mi cvičit lépe.
Další článek o mé cestě s NTC tentokrát nebude po čtrnácti dnech, ale spíše přidám celkové shrnutí až za celý měsíc.

A jak se v těchto dnech cvičí vám?
Máte nějaké tipy, jak neztrácet motivaci?



Žádné komentáře:

Okomentovat