pátek 31. července 2015

V bříšku jako v pokojíčku: červenec

Máme tu konec července a to znamená další shrnutí toho, na čem jsem si během něj pochutnávala.
Dnes žádné zdržovačky - pojďme hned na to!

Jedna z mých oblíbených svačinek - bílý jogurt a mákem a k tomu mandličky a goji.


Směs ze šmakouna mexiko, rajčat a bazalky a jako příloha jáhly.

Výtvor mé milované sestřičky - ovesný koláč s meruňkami a bílý jogurt k tomu (skořice samozřejmě nesmí chybět!).

Další sváča - celozrnný chlebík s rajčatovou pomazánkou.

A tady už moje láska - ovesná kaše. Všimli jste si, jak k sobě nektarinky a burákové máslo úžasně pasují? Mně tato kombinace chutná moc!

Špaldové sušenky s mandlemi, brusinkami a rozinkami a pokus o malou dekoraci. Recept zde.

Ta nejlepší letní polévka - cuketová, ozdobená sušenými rajčátky a ricottou.

Ranní smoothie - jahody, nektarinky, meruňky a jogurt. Ideální - do těch veder!

Špenátové lívanečky ze špaldové mouky se šunkou a sýrem. Recept zde.

 A to už je trošku jiná liga! Hovězí steak, šťouchané brambory a fazolky ve slanině. Nechápu, jak jsem dříve nemohla jíst hovězí! 
(Restaurace Jiná Krajina v Praze)

Cookies a malinová, mmmmmmmmm!

Pro mě docela netradiční ovesná - kakaová s meruňkovým šmakounem a burákovým máslem. A byla to dobrota!

A zde už je kreace "vaříme ze zbytků" (tyto kreace na mém stole naleznete docela často :-D ) aneb celozrnný kuskus s restovanou mrkví. Ještěže ta bazalka na ozdobu byla! :-D

Jedna z moc fajn kombinací - ovesná kaše s rybízem a čokoládkou. Ta kyselá chuť rybízu a sladká chuť čokolády - zkuste to!

Další poklad z restaurace, tentokrát z restaurace Lavička, kterou naleznete v Seifertově ulici v Praze a která je naprosto skvělá! Grilovaný lilek na cizrnovém pyré s rajčatovým pestem. Ideální lehká večeře.

A další vege jídlo, tentokrát v mé režii: salát z červené čočky a pohanky s pečenou zeleninou. Recept zde.

A na závěr zase ta kaše. S rybízem a burákovým máslem. Protože (jak už zjistili i v jedné všichni víme jaké nejmenované reklamě) ráno dělá den! :-)

Tak co, udělala jsem vám chutě? Sobě totiž jo!
Mějte krásný víkend,

6 komentářů:

  1. Hrozně se mi líbí to hruškové prkýnko!♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně právě taky :-) To dostala mamka od kolegy z práce, že to prý sám vyráběl. Ale určitě se dá takové i někde koupit:-).

      Vymazat
  2. mňam, samé dobroty! musím vyskúšať biely jogurt s makom! :)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno vypada bozsky obzvlast ty spenatove livanecky :))) !
    Angelato uz musim konecne vyzkouset az budu v Praze :D !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :-) Angelato stoprocentně vyzkoušej, já jsem byla prvně a bylo to opravdu dokonalé! :-)

      Vymazat