čtvrtek 13. srpna 2015

Krátký pozdrav, omluva, plány

Ahoj všem!
Toliko ke krátkému pozdravu.
Dnešní článek bude tak trochu o ničem, protože vzhledem k neustávajícím vedrům mám trochu zavařený mozek, což se projevuje na mé nechuti cokoli vymýšlet, ať už se to týká snídaňových kreací, receptů nebo právě námětů na články. Zkrátka jsem líná jako prasátko a neschopná myslet na nic jiného, než je zmrzlina, led, voda a ledový cider.



S tím souvisí i to, že jsem minulý týden nepřidala žádný nový recept a obávám se, že to nezvládnu ani teď, i když jsem slibovala, jak pro vás budu každý týden nějaký recept na blog přidávat. No - sliby jsou chyby. Tímto bych se vám chtěla omluvit, ale vážně nemám ani pomyšlení v těhlech vedrech stát u plotny a něco vyvářet. Většinou vždy připravím nějakou rychlovku ve stylu nakrájej-zamíchej a jsem ráda že jsem ráda. Zkrátka lenoch. Snad mi to odpustíte. :-)

A co se týče plánů, tak v sobotu vyrážíme s bandou dalších 16ti lidí na vodu - na Vltavu. Abych však byla přesnější, vodu pojede 14 z nich, tři další výlet pojali tak, že budou navštěvovat památky v okolí Vltavy (hurá, Krumlov!), ale dopravovat se budou po svých nebo autobusovou dopravou, protože nemají k vodě a k putování v kánoi zrovna kladný vztah. No, hádejte, do které skupiny asi tak patřím:-D. Ano, strašpytel Ký. Na svou obhajobu ale musím říct, že jsem si vodácké putování vyzkoušela o loňských prázdninách, kdy jsme sjížděli řeku Otavu a kde jsem zjistila, že podobná putování nejsou nic pro mě. Však víte - voda, mokro, jezy, zima, kachny! (už jsem se zmiňovala o své fobii z ptáků?). No, byla jsem ráda, že jsem to přežila. Princezna.
Protože ale nerada u něčeho chybím, partu svých přátel neopustím a pojedu s nimi alespoň takhle mimo - po souši a navečer se s nimi zase sejdu v kempu a při večerním "odpočinku". Už se na to hrozně moc těším a vy se zase můžete těšit na report o našem výletu, který tu určitě nebude chybět. :-)

Kromě článku o vodě - nevodě mám promyšleno i pár dalších příspěvků, například článek o své osobě, abych se vám trochu blíže představila, dále nějaký ten klasický receptík (snad!), ale těšit se můžete i na čtení o zmrzlinách (však říkám, že nemyslím na nic jiného), na shrnutí druhého měsíce mojí NTC výzvy, a zase na nějaké ty novinky v kuchyni či fotky toho, co jsem za měsíc srpen zblajzla!

Přeji vám krásný zbytek týdne a dobré zvládání těchto pekelných veder, dejte si slaďoučkou zmrzlinu, vychlazený meloun nebo nějaký osvěžující letní drink, protože kdy jindy si tyto dobroty dopřát, než právě teď? :-)



Mějte se krásně a pěkně po vodácku - ahóóóój!

3 komentáře:

  1. Tak si to na vodě pořádně užijte! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, ano.. Zmrzlina, ledové pití, meloun, na nic jiného nejde myslet. ._.

    OdpovědětVymazat
  3. s vodou se ti nedivím, taky bych raději chození po památkách .D
    ve vedru vymýšlet opravdu nic nejde, soucítím a těším se na další články, až bude větší zima :))

    OdpovědětVymazat