pondělí 31. srpna 2015

V bříšku jako v pokojíčku: srpen

Srpen se až na pár výjimek nesl ve znamení velkých veder. I proto bude dnešní vydání toho, co jsem za poslední měsíc měla na talíři, trošku kratší - protože koho by bavilo v těch hicech pořád stát u plotny a něco vyvářet.
Na druhou stranu mi ale ani to šílené vedro nezabránilo v tom, vařit si ráno horké ovesné kaše, takže i těch tu pár opět uvidíte! :-)

Jdeme na to!


A začneme hned tím nejlepším. Výborné ovesné lívanečky s tvarohem a borůvkami. Recept zde.


 Opečené plátky uzeného tofu a k tomu zeleninová rýže. Jednoduché a dobré.

PB&J na kakaové ovesné kaši aneb když není ovoce, poslouží marmeláda.V tomto případě domácí rybízová, kterou mám ze všech marmelád asi nejraději.

Opečená celozrnná tortilla plněná směsí z rajčat a tuňáka. 

 A tady omeletka na sladko s kokosem a javorovým sirupem, připravovaná na kokosovém oleji. Nečekala bych to, ale byla to velká dobrota!

 Moje oblíbené celozrnné špagety z Lidlu, tentorkát s cuketou, sušenými rajčaty a bazalkou.

 Cuketová ovesná s banánem a mandlovým máslíčkem.

 Jeden z dalších mých obědů: ricottové nočky s rajčatovým pestem, rukolou a sušenou šunkou. (Recept zde)

 Další obědová rychlovka - rýže s cuketou, rajčaty a tofu.

 Stejně jako k sobě pasují jablka a skořice, tak k sobě pasují švestky a mák! A burákové máslo je už jen třešnička na kaši dortu.

A jako poslední tu máme celozrnné těstoviny s cuketovou omáčkou. Na recept se můžete těšit již brzy na blogu. :-)


8 komentářů:

  1. Asi jsem se zamilovala do těch nočků :D !

    OdpovědětVymazat
  2. Vedra nevedra, jíst se musí :) A koukám, že Ty jsi měla samé dobroty! :) Opravdu, všecičko vypadá dokonale :))

    OdpovědětVymazat
  3. Vše vypadá úžasně :) zaujaly mě hlavně ty nočky .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou výborné a hlavně jednoduché, tak je vyzkoušej. :-)

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno vypadá skvěle, ale ty lívance s borůvkami u mě naprosto vedou! :)

    OdpovědětVymazat