úterý 3. února 2015

Novinky v kuchyni

Dnes bych vám ráda ukázala, co za nové potraviny se nastřádalo u mě v kuchyni. Sama mám takovéto příspěvky moc ráda (koukat lidem do talířů a na to, co si nakoupili ve zdravé výživě, to je moje!), a tak jsem si řekla, proč se taky nepochlubit s tím, na čem si moje chuťové pohárky budou v nejbližší době pochutnávat. Takže to dneska bude takové odlehčenější a bez zbytečného vykecávání :-). Pojďme na to!


NEJLEPŠÍ OVESNÉ VLOČKY
Kdo nakupuje v Lidlu, určitě je dobře zná. Jsou moje nejoblíbenější, protože jsou lehce pomleté, a tak se skvělé hodí na přípravu mé milované kaše. Na různé ovesné sušenky či domácí müsli tyčinky se hodí asi spíše klasické vločky vcelku, ale pro někoho, kdo vločky používá z 90 % na kašičky, jsou ideální! A sympatické jsou i svou cenou! :-)


RÝŽOVÁ KAŠE
O těhlech kaších jsem se zmiňovala již tady. Konkrétně tuto rýžovou jsem ještě neměla, takže se těším, jaká bude. Ochutnal jste jí někdo? :-)



EXTRA ČOKO ČOKOLÁDOVÁ ČOKOLÁDA!
Tuhle krasavici jsem dostala. Sama bych si na ní asi netroufla, i když čokolády s vyšším podílem kakaa mám moc ráda. Doposud jsem ale měla čokoládu s maximálně 85 %, takže se této maličko bojím :-D. Ale myslím, že by si perfektně mohla rozumět právě se zmiňovanou rýžovou kaší a banánem. (A to, jak si porozumí, hodlám zjistit zítra ráno :-D ).


CHLÉB S VŮNÍ CIBULE
Tohle je můj favorit! (I když by mě docela zajímalo, co měl v hlavě ten, kdo vymýšlel jeho název.) Chlebík krásně voní po cibuli a s čerstvým poctivým máslem a šunkou je dokonalý. Tak mám pečivo nejraději. Samozřejmě se nedá moc srovnávat s chleby domácími (a co teprve když jsou právě vytažené z trouby, mmmm...), ale i tak mi k plné spokojenosti stačí. Na fotce je již lehce zpracovaný, protože mého muže popadl hlad a pohankový salát, co jsem měla k večeři já, ho moc nelákal:-D



MARKS& SPENCER
Když ode mě budete chtít mít na chviličku pokoj, zavřete mě do Marks & Spencer (ale musí mít oddělení potravin!). To je totiž místo, kde bych vydržela hodiny! Mají tam tolik pěkných věcí k jídlu! Ale bohužel pro nás chudé studenty to není úplně místo na každodenní nákupy. Proto tam chodím opravdu jen občas, když si chci udělat radost a nebo když mají něco pěkného v akci. Stejně jako tyto dvě následující věcičky:

OVESNÉ SUŠENKY
Jak říkám do M&S chodím pro jídlo často, když si chci udělat radost. A radost pro mě neznamená koupit si třeba salát nebo jogurt. Znamená to něco slaďoučkého. Měli jste jejich cookiesky? Nebo zázvorové sušenky? Úžasná dobrota! A právě tyhle sušenky se tam na mě dneska usmívaly za krásných 25 korun. Ještě jsem je neměla, tak se těším až je ochutnám. Ke svačince s jogurtem a kafíčkem budou ideální!



KOKOSOVÁ VODA
Opět z M&S a opět něco, co jsem ještě neochutnala. Ale slyšela jsem na ni jen samou chválu:-) Má se však podávat vychlazená a jelikož mě právě postihla nejhorší smrtelná nemoc na světě (rýmička), nemám na studené nápoje ani pomyšlení. Pěkně čaj a odpočívat. Taky tak trpíte, když máte rýmu? Mluví se o ní jako o chlapské nemoci, ale pro mě je to opravdu největší utrpení :-D. Máte zalehlé uši, ucpaný a odřený nos, nemůžete dýchat a hlavně pořádně necítíte chuť jídla (což je opravdu peklo)!



No, abychom se vrátili k tématu - nakupujete v M&S? A co odtamtud máte nejraději? :-)

Přeji všem krásný večer,


8 komentářů:

  1. MarksSpencer má skvělé produkty nejen na oblečení, ale i na suroviny. Tyto sušenky jsou obzvlášť chutné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě pořád statečně čelí rozbalení, ale už se těším až je prubnu! :-)

      Vymazat
  2. Joo ty ovesné vločky jsou super :) Ale dobrý je si koupit i ty normální a pak si je rozmixovat doma, třeba úplně na prach, to je boží :) A ta rýžová kaše je taky mňam :) MS vůbec nekomentuju! Ty jejich másla, sušenky, cereálie..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si občas vločky taky melu, když nejsou k mání ty z Lidlu :-). Ale úplně na prach jsem to ještě nezkoušela, ale určitě to brzy udělám! To pak ta kašička musí být úplně nejkrééémovitějšííí, mňam!

      Vymazat
  3. Tuhle Nominu mám taky moc ráda a dokonce jsem od nich měla už všechny příchutě a druhy!:-) Z čokolád mám raději s něco menším % kakaa, tohle je přeci jen už takové...moc, hodně grumánské, ráda ji použiji třeba do pečení, ale na takové to mlsání a ujídání je lepší třeba okolo 60% :-))
    A v M&S jsem bohužel nebyla nikdy, protože je od nás až v Praze a nemám moc času po škole tam večer zajet,ale strašně mě láká, jejich máslíčka, sušenky a ostatní dobroty=)
    Lucka
    changelucylife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ještě hodně chutná ta pohanková Nomina :-) No a co se týče té čokolády, opravdu je hrozně moc intenzivní a samotná se jíst moc nedá :-/ Nebo jen opravdu po pidi kousíčcích! Ale jako náhražka kakaa někde rozpuštěná, proč ne:-) A na mlsání mám nejradši 70 % čoko, ale když to musí být, nepohrdnu ani třeba "obyčejnou" bílou Schogetten :-D A ten M&S mě mrzí, ale ono někdy možná lepší, člověk by tam nechal majlant!

      Vymazat
  4. týýjo 99% čokošku chci taky zkusit, ale jednou jsem měla 91% a ty brďo, to se moc nedalo :( ale v té kašičce bude určitě mňam!! :) jinak vločky taky kupuju tyto :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No opravdu se ta 99% samotná moc nedá :-D A ty vločky prostě bezkonkurenčně nejlepší!:-)

      Vymazat