pátek 27. února 2015

V bříšku jako v pokojíčku - únor

Přeji všem krásný pátek!
Dnes bych vám ráda ukázala pár fotek toho, jak to vypadá u mě na stole a jak si vlastně papám. Nečekejte žádná veledíla, nejsem profesionální kuchař a už vůbec ne profesionální fotograf. Ale protože já sama mám podobné příspěvky velice v oblibě (prohlížet fotky jídel bych vydržela hodiny a mojí nejoblíbenější četbou jsou hned po receptech jídelní lístky různých restaurací), řekla jsem si, že bych mohla podobné příspěvky také zavést a pravidelně vám ke konci každého měsíce odhalit, jak to za ten uplynulý měsíc vypadalo na mém stole.
Tak tedy konečně méně slov a více fotek - jdeme na to! :-)


A čím jiným začít než ovesnou kaší?

Jedna ranní ovesná kaše pěkně s jablíčkem, brusinkami a jako oříšek na kaši třešnička na dortu půlka vlašského oříšku.

V jednoduchosti je krása: Opečené kuřecí prso s bazalkou, rýže natural a opečená baby karotka na másle.


Pokus o rustikální foto (ne, prostě jen máme oprýskaný parapet): Ovesná kaše a v ní rozpuštěná 99% čokoláda, kousky sušeného kokosu a burákové máslo.

Pokud mi chcete udělat radost obloženou bagetou, dejte mi do ní uzeného lososa nebo šunku, sýr a jablíčko! Zde na fotce varianta č. 2. Miluji tu kombinaci!

A když není čas na kaši, i müsli s mlékem a kouskem ovoce udělá den!

Nejlepší oběd: celozrnné špagety se sušenými rajčaty, opraženými dýňovými semínky, rukolou a kouskem sýra.

Pro mě ta nejklasičtější a nejoblíbenější verze ovesné kaše: banán, burákové máslo a hlavně SKOŘICE!

Fotka sice rozmazaná, ale byla to taková dobrota, že vás o ni nemůžu ochudit! Rukolový salát s vlašskými ořechy a navrchu půlka rozpečeného hermelínu, mňam!

Ovesné soufflé posypané kakaem. Úžasná dobrota!

Tuňákové rizoto s pórkem a sýrem. Jednoduché a chutné.

Další verze ovesné kašičky! Tentokrát s mákem a sušenými švestkami. (A všimněte si, jak krásně kaše ladí s kuchyňskou linkou :-D)

Pečené portobello (steakový žampion) se sýrem a jako příloha pohanka. Portobello mě opravdu překvapilo, určitě všem doporučuji vyzkoušet!

Medvědí bříška aneb tvarohové muffinky v těch nejroztomilejších formičkách! Stačí smíchat tvaroh, vejce, javorový sirup, rozinky, upéct a zdravá sladká svačinka je na světě.

A tady máme jednu večeři: salát z pečených paprik a cibule, smíchaný s nakrájenou šunkou a kukuřicí, doplněný o kuskusové placičky.

"Jáhloto" se sušenými rajčaty, špenátem a slunečnicovými semínky. Kombinace špenátu a sušených rajčat nikdy nezklame!

Kaše jako dezert? Proč ne! Zde rýžová kaše Nomina s banánem a kokosem. Ach nebe!

Zde další portobello v podobě "řízků" (stačí nakrájet, osolit, opepřit, potřít olejem, obalit v polentě a upéct) a i když to tak vypadá, jako příloha nejsou míchaná vajíčka, ale kaše z brambor a sýru cottage.

Potřebuje tohle komentář? Sice jde o sushi z Lidlu, takže asi barbarství, ale to mě nezastaví! Love it!



A co by to bylo za blogísek, kdyby se v jídelním příspěvku neobjevila fotka lívanečků?:-) A protože se blíží jaro,servírovala jsem je v jarním duchu a hned byl svět veselejší!




Doufám, že se vám příspěvek líbil a přeji vám krásný víkend! Nastartujte ho nějakou božskou snídani třeba v podobě kaše nebo lívanečků!




4 komentáře:

  1. mňam, jídla ale vypadají naprosto parádně a chutně :3 ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Prosím, prosím, nechceš mi vždycky jednu porci posílat v krabičce třeba poštovním holubem? :D :D Vypadá to totiž nádherně, hlavně to jáhloto mě dostalo, to někdy musím vyzkoušet :) A ten hnědý kyblíček se starým vzorem je nádherný!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :-) S tím posíláním jídla po holubech bude problém, štítím (a možná i bojím) se totiž ptáků :-D Jáhloto určitě vyzkoušej, je to příjemné zpestření - jáhly místo rýže!:-)

      Vymazat