čtvrtek 5. března 2015

Jídlo jako životní styl II.: Úžasná pórková pomazánka s cottage

Krásné ráno!
Zjistila jsem, že s tím svým slibem "každý týden nový recept z kuchařky Jídlo jako životní styl II." jsem si na sebe trošku upletla bič. Jsme teprve u druhého týdne a já už bojuji s časem :-D. Je zkrátka jednoduší stále dokola vyvářet osvědčené rychlovky než zkoušet něco nového. Neříkám, že nové či netradiční recepty nemám ráda, naopak, hrozně mě baví vytvářet něco nového a neozkoušeného, ale baví mě to jenom když je čas. Naštěstí se v této kuchařce nachází plno rychlovek a receptů - nereceptů, a tak protože tenhle týden je zatím celkem hektický, jsem pro vás vybrala pro tentokrát recept typu: zamíchej - namaž - jez! Jedná se o pórkovou pomazánku a musím říct, že mi opravdu moc chutnala! V knize je recept zařazen do sekce Udržování váhy.


Budete potřebovat:
100 g tvrdého 30 % sýra
20 g zakysané smetany (já použila bílý jogurt)
100 g sýra cottae
Pórek
Pepř a sůl

Sýr nastrouháme nahrubo, přidáme cottage, zakysanou smetanu (jogurt) a najemno nasekaný pórek, Promícháme, osolíme, opepříme a mažeme na čerstvou bagetu či tmavý chléb.

No, zkrátka recept jak poleno! :-D Jako tip na svačinku nebo snídani (pro ty, kdo holdují slaným ránům) se však myslím může hodit. Mě pomazánka chutnala moc a nebála bych se ji připravit ani na jednohubky jako pohoštění pro hosty na nějakou oslavu.

Foto z knihy

Můj výtvor


Celkově hodnotím recept čtyřmi smajlíky z pěti!
:-) :-) :-) :-) :-)

Dobrou chuť!

4 komentáře:

  1. Cottage miluju. Kupuju si ten neochucený a vždycky si do toho přidám to, na co mám zrovna chuť. Pórek jsem ještě nezkoušela, může to být zajímavá kombinace :-)

    www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě cottage můžu taky, ale používám pouze jednu značku, protože mi všechny ostatní přijdou prostě takové divné, jakoby nakyslé:-D Ale jde asi jen o zvyk. Cottage je super v tom, že se dá ochutit všemi možnými způsoby.Určitě tuhle kombinaci vyzkoušej, mně moc chutnala! :-)

      Vymazat