úterý 28. dubna 2015

Jídlo jako životní styl II.: Báječná ořechová pomazánka

Krásný den!
Doufám, že jste všichni pěkně zalezlí někde v teplíčku, chlupatý fusky na nohou, a usrkáváte nějaký dobrý čajíček, abyste si dnešní upršený den trošku zpříjemnili.
Já jsem dnes celý den trávila doma nad učením, takže mi ta změna v počasí zas až tolik nevadila, přece jen se mi učí o něco lépe, když mě neláká sluníčko a teplo vyjít někam ven.

S přibývajícími povinnostmi však ubývá čas, a proto i  nějakému dlouhému vyváření příliš nedávám. Nicméně svému slibu, každý týden jeden recept z kuchařky Jídlo jako životní styl II., chci dostát, a tak bych vám dnes ráda představila jednu jednoduchou, leč vynikající rychlovku.

Kniha zatím se svými recepty na pomazánky boduje - všechny pomazánky, co jsem z této kniihy zatím vyzkoušela, byly opravdu výborné! Tentokrát se jednalo o pomazánku s vlašskými ořechy.

Budete potřebovat:
Lučinu
Lžíci bílého jogurtu
Nasekané vlašské ořechy
Lžíce nastrouhaného 20 % sýra
(Do originálního receptu patří i lněné semínko, které mi ale doma zrovna chybělo, tak jsem ho jednoduše vynechala :-))

Lučinu utřeme s jogurtem dohladka, přidáme nastrouhaný sýr, nasekané ořechy, lněné semínko a promícháme. Pomazánku mažeme na pečivo a zdobíme vlašským ořechem nebo hroznovým vínem (já jsem ho doplnila ještě o list rukoly).


Foto z knihy:


Můj výtvor



Celkově hodnotím recept čtyřmi smajlíky z pěti
:-) :-) :-) :-) :-)

Mějte se krásně,

2 komentáře:

  1. Jéé :) Tak to vypadá opravdu chutně...a přitom tak jednoduché! :) Ono na druhou stranu prostě nejde nic zkazit, když jsou tam vlašské ořechy :3 Ty já prostě můžu ! Moc pěkná fotka!

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) vlašské ořechy jsou super, my máme každý rok slušnou úrodu, na zahrádce máme ořešák :-) Jen nebýt líní to louskat...:-D

      Vymazat