úterý 14. dubna 2015

Jídlo jako životní styl II.: Bramborová pánev

Tento týden jsem vyzkoušela další recept z knihy Jídlo jako životní styl II. Nezdá se to, ale pomalu budu mít všechny recepty, co mě v této knize zaujaly vyzkoušené! Ale ještě jich pár na vyzkoušení čeká, takže ještě několik týdnů určitě budu přidávat na blog recepty tohoto typu a pak se možná pustím i do receptů ze třetího dílu této série knih, který mi v prosinci přinesl Ježíšek. Nejdřív by bylo ale vhodné odevzdat bakalářku, odstátnicovat, udělat přijímačky a až pak se pouštět do nějakých větších akcí, že!

Dnes jsem měla chuť na něco lehkého, ale zároveň sytého. Na něco zeleninového, ale ne na studený salát. Proto při prohlížení kuchařky padla volba právě na tento pokrm. Nejdříve jsem sice byla trošku skeptická a říkala jsem si, že je to recept dost obyčejný a že možná nebude nic extra, ale ve výsledku mi jídlo moc chutnalo a rozhodně jsem podobnou "míchanici" nedělala naposledy

Budete potřebovat:

Uvařené brambory
Pórek
Brokolici
Mrkev
95% šunku
sůl, pepř, kmín
olej

Uvařené brambory oloupeme a nakrájíme na tenké plátky, Šunku pokrájíme na nudličky, pórek a mrkev na kolečka. Brokolici rozebereme na drobné růžičky. Na pánvi s nepřilnavým povrchem, kterou jsme si vytřeli olejem, zpěníme mrkev. Jakmile začne zlátnout, přidáme šunku a nakonec vmícháme pórek. Brokolici spaříme v horké vodě, anebo uvaříme. Šunkovou směs smícháme s brokolicí a plátky brambor.

Jednoduché, málo pracné a chutné. A jak to vonělo!

Foto z knihy



Můj výtvor




Esteticky žádná sláva, ale všechno nemůže být tak fotogenické jako ranní ovesné kaše! :-D

Celkově hodnotím recept čtyřmi smajlíky z pěti.
:-) :-) :-) :-) :-)

Mějte se krásně,

2 komentáře:

  1. Ani se ti nedivím, že podle té knihy tak vaříš :) takové dobroty! hned bych si to dala!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si to spíš dala jako předsevzetí, abych občas vyzkoušela taky něco nového a nemíchala jen stále dokola kuskus :-D A taky kvůli blogu, když není čas na "pořádné" příspěvky, tak alespoň aby to tu nebylo prázdné, tak vždycky jednou za týden nějaký receptík :) Ale je fakt, že v knize jsou fakt dobroty! :-)

      Vymazat