sobota 18. dubna 2015

Novinky v kuchyni č. 3

Krásný večer!
Mám tu pro vás zase nějaké novinky, co se mi za poslední dobu nahromadily v kuchyni. Mám pocit, že moje úchylka nakupování ve zdravých výživách, nabývá stále větších a větších rozměrů. Nemůžu si pomoct, ale neuvěřitelně mě baví zkoumat a prohlížet si všechny ty dobroty, přemýšlet jak asi mohou chutnat a pak si to s plným košíkem a plačící peněženkou nakráčet ke kase a následně zvědavě ochutnávat. A když nad tím tak přemýšlím, tato úchylka se netýká jen obchodů se zdravou výživou, ale prostě všech, kde zkrátka mají nějaké jídlo :-D Jakékoli. Blázen!

Ale dost řečí, pojďme se tedy podívat, co jsem si v poslední době koupila dobrého!



ČERVENÁ ČOČKA
V tomto případě se nejedná o nějaký nový objev, ale je to potravina, na kterou jsem v poslední době tak nějak zapomněla. Nicméně její koupí jsem si připomněla, jak je báječná, že se hodí do polévek, na přípravu různých slaných kaší, ale i do salátů nebo zkrátka jen tak uvařit, osolit a podávat jako přílohu, byť jen třeba k obyčejnému vajíčku. Chutná mi její jemná oříšková chuť a je to jedna z mých nejoblíbenějších luštěnin!



BEZLEPKOVÁ KOKOSOVO JAHODOVÁ TYČINKA
Na tuto tyčinku jsem narazila v prodejně Country Life. A samozřejmě, když vidím něco, co neznám a ještě k tomu to vypadá, že se jedná nejspíše o  něco sladkého, okamžitě to házím do košíku a beru! Nicméně tato tyčinka mě docela zklamala, chuť jahod byla mizivá,  konzistence nic moc a také mi přišla vcelku dost přeslazená (a že já sladké ráda!). Už bych si ji znovu nekoupila.


RÝŽOVO-KOKOSOVÉ MLÉKO PROVAMEL
Nejlepší, nejlepší, nejlepší! Ano, ještě jednou to zopakuji, tohle bylo pro mě to nejlepší rostlinné mléko, co jsem kdy pila. Nepoužila jsem ho ani do kaše, ani na žádné smoothie, ale vypila jsem ho jen tak jako pitíčko (na to tam je taky to brčko, že jo!). Jeho chuť mi připomněla nanuka, kterého jsem milovala jako malá - kokosové Eskymo. A když něco chutná jako eskymo, tak je to prostě boží! Musím si ho zase koupit!


UZENÝ "SCHMAKY"
Již jsem vyzkoušela různé příchuti šmakounů, ale tento uzený mi na seznamu stále chyběl. Dnes už si ho tam můžu připsat a musím říct, že vůbec není špatný. Maso je samozřejmě maso, ale jako zpestření jídelníčku, proč ne! :-)


 BÍLÁ ČOKOLÁDA LINDT A TOUCH OF VANILLA
A od bílkovin zase pěkně k cukrům a tůčkům a této perfektní záležitosti. Přes bílé čokolády normálně moc nejsem, ale jedno odpoledne jsem na ni dostala takovou chuť, že jsem si ji prostě musela koupit. A volba padla právě na tuto lindtku  s vůní vanilky. A volba to byla výborná! Občas na ni zajdu tajně do spíže a je to úžasný balzám na nervy! Máte rádi bílou čokoládu?



ROZPUSTNÁ VLÁKNINA PSYLLICOL S PŘÍCHUTÍ CITRONU
Znáte? U nás doma nepostradatelná věc. Naši ji hodně používají a i já jsem si řekla, že bych mohla lehce příjem vlákniny navýšit a koupila jsem si tedy tento výrobek s příchutí citronu. Tato vláknina má podporovat správný metabolismus tuků, lehce zasytit a funguje i jakési "čistidlo" střev.  Lžičku vlákniny vždy rozmíchám ve sklenici vody, nechám chvilku odstát a vypiji, ale lze ji použít i do smoothie, nasypat do jogurtů či jen tak přidat například k müsli. Měla jsem možnost vyzkoušet ještě malinovou příchuť, ale ta u mě neuspěla a myslím, že zůstanu věrná této citronové, či její variantě bez příchuti.


KEŠU OŘÍŠKY
Miluji oříšky každého druhu a když jsem viděla toto maxi balení kešu oříšků v akci v Lidlu, neváhala jsem a hned bylo moje. Jinak si totiž kešu oříšky moc nedopřávám, právě kvůli jejich poměrně vysoké ceně. 200 g toho oříškového štěstí mě vyšlo tuším kolem 50 - 60 Kč, což je fajn cena. Už je to ale trochu delší doba, co jsem je kupovala, a tak musím smutně konstatovat, že už jsou fuč, fňuk!


A to by bylo z dnešních Novinek v kuchyni vše. A co za dobroty jste si v poslední době pořídili vy? :)
Mějte krásný večer,


3 komentáře:

  1. Také miluji obchody s jídlem! Posledně jsem řádila v Mark and Spencer a nebyla jsem k zastavení :D :D
    Jinak bílou čokoládu zbožňuji a teď jsi mi připomněla, že už jsem ji dlouho neměla, což je chyba!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spencer je hrozný zlo! Já už tam skoro ani radši nechodím, protože všechno vypadá tak krásně, že mám pocit, že všechno potřebuju a pak když jdu pryč, tak jsem buď naštvaná, že jsem si nic nekoupila nebo naopak naštvaná, že jsem si zas něco koupila místo toho, abych šetřila! Takový začarovaný kruh :-D Ale co, radost si dělat musíme. ne?:-)

      Vymazat
  2. Nákupy jídla jsou prostě mnohem lepší než nákupy oblečení :) Není nad to všechny regály pěkně poslintat :D
    Červenou čočku mám taky moc ráda, stejně tak kešu - já jsem prostě ořechomil :3 Tyčinku neznám a musím se přiznat, že ani to kokosové mléko jsem ještě neochutnala (vím, měla bych se stydět!). Jinak já jsem spíš na tmavé čokolády, nicméně tato vypadá dobře :)

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat