čtvrtek 2. dubna 2015

V bříšku jako v pokojíčku - březen

Krásné ráno všem!
Jak jsem slibovala, je tady shrnutí toho, na čem jsem si pochutnávala v březnu. Podobné příspěvky tohoto typu mám sama hrozně ráda a tak i vás zvu k nahlédnutí do mých talířů (a mističek plných ovesných kaší). Pojďme na to! :-)



A hned na úvod jedna ovesná - s mraženým lesním ovocem, čokoládou a burákovým máslem. Láska!


Konečně jsem měla ke svačině něco jiného než tvaroh! A jednou za čas je takováto změna velice příjemná - pórková pomazánka ze sýru cottage s knäckebrotem (recept).


Kdo si hraje nezlobí - usměvavý tvaroh napůl s kokosem a napůl s čokoládou. 


A máme tu další kašičku, tentokrát čokoládovou s kousky manga.


A když se řekne kaše, nemusí hned jít o tu sladkou ovesnou! Zde kaše z červené čočky a cukety, doplněná o volské oko.


Malé smoothie ke svačince: rozmixovaný banán, mandlové mléko, kokos a psyllium.


Už jsem říkala, že miluji ovesné kaše? Zde pro změnu jedna s přidaným bílkem, lískovými oříšky a jablíčkem.


Těstoviny mě nikdy neomrzí! Celozrnné špagety s pestem ze sušených rajčat, černými olivami a hoblinkami ze sýru Grana Padano.


Ach, vrátit čas do doby této snídaně, prosím! Pohankové palačinky plněné tvarohem a lesním ovocem, navrchu rozehřáté ovoce a javorový sirup, no a burákové máslo nesmí chybět!


Jeden z dalších experimentů - zapečená pohanka se zeleninou posypaná sezamovým semínkem (recept).


Ovesná s mákem, hroznovým vínem a máslíčkem navrch.


Tady jeden z obídků - na plátky nakrájený uzený šmakoun opečený na pánvi, k tomu jáhly posypané slunečnicovým semínkem a dušená baby karotka.


A máme tu oběd od maminky! Zapečené brambory se šunkou, hráškem a vajíčkem. K tomu sterilovaná okurka a červená řepa.


Když člověk vymění ovesnou kaši za opečené tousty s banánovým tvarohem. Ne, nelitovala jsem!


Další z obědů. Vynikající plněná paprika směsí z kuskusu a mletého masa (recept).


Jedno z mých nejoblíbenějších letních jídel- těstovinový salát. A když je tak výtečný, proč si ho nepřipravit už teď? :) Ale až budou rajčátka ze zahrádky, bude to o sto procent lepší!


Maková rýžovo - ovesná s brusinkami. A venku ten den patrně svítilo sluníčko, fňuk! Jaro, vrať se!


A zde máme jeden poobědový dezertík (člověk nemůže být pořád jen o pohance a ovsu). Nicméně i tak se jedná o zdravější variantu brownies - avokádové z 85 % čokolády. Mňam!


Zeleninové "jáhloto" s klíčky a sýrem Grana Padano. Jeden z nejpovedenějších obídků (recept)!


A abych skončila trochu tematicky, zde pokus o mazanec. Vzhledově žádná bomba, ale chuťově nebesa (člověk se musí občas trošku pochválit, když to za něj neudělá nikdo jiný :-D). Pekla jsem minulý víkend a dnes se chystám zas (i když nevím, zda bych vzhledem k meteorologické situaci, neměla upéct spíše vánočku)!


A snídaně ve stylu návratu do dětských let: po 150 letech kakao, které však k mazanci sedělo báječně. 


Pečete mazanec? :-)

Protože na prodloužený víkend odjíždím s kamarády na chatu, popřeji vám krásné Velikonoce už teď. Užijte si je do sytosti :-)! Holky nechť se nechají pořádně vyšupat. aby neuschly a kluci ať si nevykoledují jen opici, ale i nějaké to hezké vajíčko. A kdo Velikonoce v tomto stylu nedrží, oslavte je alespoň tradičními velikonočními dobrotami, jako je právě mazanec, sladký beránek, velikonoční nádivka nebo třeba vajíčková pomázanka!


Mějte se famfárově a nenechte si zkazit náladu počasím!

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. To je tak, když by měl člověk psát bakalářku, ale radši si hraje se svačinkou :-D

      Vymazat
  2. Vše vypadá naprosto báječně, hlavně ty palačinky:) Mango jsem tak dlouho neměla! :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Já právě mango taky dlouho ne, tak jsem to musela napravit a k té čokokaši se hodil báječně! :-)

      Vymazat
  3. Vše vypadá skvěle ! Mango jsem ještě nikdy neměla :( A bez tvarohu ani ránu ! Jím ho denně a ještě mě neomrzel (a dlouho neomrzí) :) A musím si někdy udělat palačinky - mám ale strach, vždy je z toho nakonec trhanec :( :D
    http://lucyshealthylifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Mango určitě vyzkoušej, chutná to jako něco mezi broskví a mrkví :-D A tvaroh mám taky skoro denně, je to skvělá věc, která se dá upravit na tisíc způsobů! Mně se u palačinek stávalo, že se většinou nepovedla ta první a pak už to šlo, ale v poslední době už to mám tak nějak vychytané, takže se mi vcelku daří, ale když se nepovedou i trhanec j fajn! :-)

      Vymazat