středa 29. dubna 2015

V bříšku jako v pokojíčku: duben

Je neuvěřitelné, jak ten čas letí. Nedávno jsem zde publikovala přehled toho, na čem jsem si pochutnávala v březnu a už tu máme pomalu začátek května! Jindy bych skákala radostí, že se pomalu ale jistě blíží léto, momentálně bych ale čas nejraději zastavila, protože kromě léta se také blíží státnice, přijímačky na magistra a období vysedávání nad učením od rána do večera. Fuj!

Nevím tedy, jak na tom budu s květnovým přehledem fotek toho, co se mi během měsíce objevilo na talíři, ale pravděpodobně se moje stravování ponese ve znamení na rychlo namazaných chlebů, se zeleninou zamíchaných kuskusů a v mikrovlnce připravovaných kaší.

Proto si užijte alespoň dubnový přehled a podívejte se, jak to tento měsíc vypadalo u mě na stole :-).


Milovaná ovesná s banánem, malinami a burákovým máslem. Prostě neznám lepší snídani než je ovesná kaše!


Kuskus s tuňákovo - zeleninovou směsí. Jednoduché, dobré a hlavně rychlé! :-)


Lívanečky nemusí být jen sladké! Tyto jsou z uvařených jáhel, vajec a sušených rajčat. Podávala jsem je z bylinkovým dipem (jogurt, sůl, pepř, bylinky) a zeleninovým salátem, který už se ale na fotku nevešel.


 Jedno exotické mini smoothie - mango, pomeranč, citronové psyllium a kokos. A bylo výtečné!


Jedna z nejlepších rybičkových pomazánek! Když ji takhle zpětně vidím, úplně se mi na ni zase sbíhají sliny! Recept zde


Jen fialová to může být! Rýžova kašička s borůvkami a lžičkou burákového másla. Miluji borůvky! 


Dokonalý den s dokonalým obědem! Karbanátky se sušenými  rajčaty a bramborovo-brokolicovou kaší. Recept zde. :-)


A tady je jedna z mých obvyklých svačinek - tvaroh s mákem, kešu oříšky a skořicí. 


A další obídek - kuřecí prsa plněná šunkou a sýrem a jako příloha pórková rýže.  


To je tak, když byste měli jíst zeleninu, ale nemáte chuť na studený zeleninový salát...,Můžete ale smíchat brambory, mrkev, brokolici  a šunku na pánvi a teplá zeleninová večeře je na světě! (Sofistikovaněji zde).


Všimněte si umělecky popsané sklenice od burákového másla originálním citoslovcem :-D  Aneb overnight oats v prázdné sklenici od PB. Kdo tuto božskou věc vynalezl, má u mě metál!


V jednoduchosti je síla aneb dvojka malinovo - jogurtového smoothie pro veselejší den  :-) 


 Opékané tofu s řasou podávané na bulgurovém paprikovém rizotu sypaném slunečnicovým semínkem. I bez masa lze připravit zajímavý a chutný oběd!


Další ranní kašička, tentokrát ovesno - rýžová s malinami a kostičkou 99 % Lindtky. Už chci zase snídat!


Miluji čerstvé pečivo a ti, kdo tvrdí, že mi po něm naroste sedm brad a čtyři mišelinky, ať se jdou zahrabat! Nevidím důvod, proč si jednou za čas nedopřát takovýto úžasný dýňový, jak by řekl Emil Nádeníček, kůůůůs chlééébáááá s vynikající vajíčkovou pomazánkou a ředkvičkami. Jaro je tady!


Nejlepší salát za poslední dobu! Exotický s lososem. Jak na něj se můžete podívat zde. :-)


Když vás honí chuť na sladké, můžete to vyřešit třeba jako já jogurtem s borůvkami a sypaným müsli, v tomto případě se zbytkem müsli od Mixit - Elixír z lásky .


A další skvělá pomazánka, recept na ní jsem přidávala včera na blog - zde



A nakonec tu máme tento dokonalý banánovo - ovesný mugcake. Snídaně jsou zkrátka top!!!



Mějte krásný večer a nezoufejte, brzo bude ráno...
... a ráno znamená co?

No přece snídani! :-)

Mějte se fajn,

8 komentářů:

  1. Snídaně a především kašičky jsou nejvíc TOP! :) Máš úplně nádherné fotky, opravdu, jde poznat, jak si s každým zdobením vyhráváš a s láskou vytváříš! :) Moc se mi to líbí, není nic, na co bych z toho teď neměla chuť! Salátky, smoothie, obídky :3 Kurňa! :D Mám hlad! :D

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno vypadá úžasně. Udělala si mi teď na večer hrozný chutě!!! :D Hlavně ta plněná kapsa vypadá skvěle, ale i te smoothie a mugcake! :) prostě vše :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :-) Články tohoto typu jsou takhle na večer opravdu hrozné zlo taky mám vždycky, když někde takhle na večer narazím na fotky jídla neuvěřitelné chutě! :-D

      Vymazat
  3. Jedna krása střídá druhou :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ted jsem dostala chut na maliny a ovesnou kaši.. A ty jáhlové lívance vypadá skvěle!
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Achjo .. neměla bych si tyhle příspěvky číst před obědem .. teď mám ještě větší hlad, než jsem měla :D

    OdpovědětVymazat